OFF I GO

Idag har jag varit på Östra Sjukhuset. Tittat på operationer, känt på bukar och haft det kul. Det var sista dagen på denna placering, vilket är tråkigt. Vår handledare är himla rolig/snäll/bra osv. Aja. Jag ska snart ta mitt pick och pack, min röda resväska, och bege mig mot centralstationen, vidare mot Varberg, och slutligen till Ljungby för övernattning hemma innan morgondagens utflykter. Gdansk. Vi ska väl mest gå runt, titta på fina saker, fika, dricka öl, äta mat, bli masserade. Det kan bli kul. Mode just nu är pre-resa-oro dvs en jobbig känsla av att en har glömt något viktigt. Jag råkar ju vara en person som ofta gör det. Pass, försäkringskort, mobilladdare och hörlurar. Jag klarar mig nog.
Varför var jag såhär söt när jag var 12 typ. Har spenderat ett par timmar åt att läsa gamla inlägg idag och igår, därav bloggandet. Så Hej Hanna 25 år, om du läser detta. Hoppas ditt liv är bra. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0