Hej vänner

bloggens återkomst! Jag är numera göteborgare och sambo. Igår skruvade vi ikea-tvbänk(matte) ikeapall och lampa (jag). Det gjorde ont i händerna och vi hade ingen skruvmejsel men det gick (nästan) i alla fall. Därfefter cyklade vi till Mallan och Victor och blev bjudna på mat <3!!! när vi återvände till vår lägga var vi en skruvmejsel samt några ritpapper rikare. De sista skruvarna skulle skruvas i och tavlor skulle målas. 
The tvbänk!
Jag har alltså plagierat lagerhaus affisch "desert". Schhhh!! 
Idag är det tisdag och väldigt regnigt. Jag ska packa upp kläder samt besöka hemköps kundklubbsträff (haha...), sägs finnas massor av bra erbjudande där! Spårvagnskort ska också fixas. Hejdå på återseende!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0