blogg kaviar och semla

Alla goda ting är tre.
Min favoritblogg alla kategorier: min egen. 
ATT LÄSA SIN GAMLA BLOGG MÅSTE VARA DET MEST ROLIGA, UNDERBARA, FÖRTJUSANDE OCH....(kom inte på något mer ord...kommer verkligen inte på något och har ingen lust att besöka synonymer.se)......SOM FINNS! Därför har jag denna söndagkväll tagit ett stort och betydelsefullt beslut. Jag ska bli en bloggare igen. En äkta blogger. Se upp världen för här kommer jag!!!!!!!!!
 
Skojar. Eller, jag menar faktiskt allvar. Jag ska försöka blogga ibland. Det är kul. Så nu börjar jag:
I helgen har jag varit i Göteborg med mina syskon och deras respektive. Jag fick sitta på kanten av bordet och sova i en egen säng, men jag STORTRIVS med min roll som det femte hjulet. En bra helg. Älska Göteborg.
Imorgon (idag) är det studiedag. Ligger för tillfället i sängen och är sugen på äggmacka. Med kaviar såklart. Jag har blivit något jag aldrig trodde jag skulle bli för ett år sedan: en kaviarälskare. Livet som kaviarälskare är mycket roligare och mer värt att leva. Och semlor hörni. Det är gott. Den på bilden åt jag förra året, i varm mjölk. Det brukade man göra på min mammas tid typ. Det är ASGOTT. OBS man värmer mjölken och lägger i semlan sen. 
Alltså snyft nu är jag inte sugen på äggmacka längre utan semla i varm mjölk AKA hetvägg.

Kommentarer
Postat av: Anna L aka Kusse

Wohoooo keep on blogging, you GO girl!!!!!!!!!!!! Love u

2013-01-28 @ 12:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0