blogg<3

Hej. Vad gör ni? Vad har ni gjort sen sist vi sågs? Själv har jag inte gjort så mycket. Det må ha varit några månader sedan, men jag har inte gjort så mycket.
VILKEN TRÅKIG MÄNNISKA JAG ÄR<333333333
Aja. Imorgon ska jag på fest kanske. Var väl cirka hundra månader sen sist. DET SKA BLI KUL!!!

Annars, skolan tar död på mig. Jag hatar skolan och hens äckliga nya betygsskala. Livet med g vg mvg var livet på en pinne. Livet nu är som livet i krig svält fattigdom. Nej. Inget att skämta om. Men psykisk misshandel och mobbing. Skämtar.

Nej men okej. Vad mer........ Jag älskar att läsa min blogg. Den är så rolig. Självförtroende är viktigt för att komma någonstans i livet och håller huvudet högt när livet är tungt<3<3 Jag måste sluta du tkr jag är konstig nu. Erkänn du tycker jag är löjlig. Erkänn. Men aja haters make me famous.

Mitt största problem i livet: kan aldrig sluta vara ironisk. Flyr från verkligheten med ironi. Ironi keeps me alive<333333 Men SKÄRP MIG.

Helt ärligt, vill bara säga: det är kul att blogga och läsa det igen ett år senare. Jätteroligt faktisk.
Handtag. Famntag. Klapp. Kyss. (Långtradare.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah trögo hanna

2013-04-25 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0