Blö

The klocka is mucho. Voy a dormir. Jag tycker om att somna sent, då sover man länge. Och har man inget bättre för sig så är det skönt att sova länge. Om man bara ska städa garderoben till exempel. Jag ska evakuera alla mina kläder från min walkincloset (skojar det är en... städskrubb snarare) till några andra garderober. Älskar greys anatomy förresten. Har hamnat lite i tvseriebubbla igen. Dock inte på one tree hill nivå, eller prison break, men ändå.
Fin bild på min fina jeanshortssamling. Den var så bedårande att jag var tvungen att föreviga. Från dagens rensning/städning. Provar mest, och stökar ner lite till. Suck


Kommentarer
Postat av: ALICEYO

SNYGGA SHORTS!!!!!!!!!!!

2012-02-26 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0