BB<3

Jag har inte sett en enda snutt av någon av de tidigare säsongerna. Jag har faktiskt knappt vetat vad det är. Något alla kollar på men som verkar ganska meningslöst och tråkigt. MEN HAHHHHHHHHHH. SCREW ME. Big Brother i mitt hjärta. Dendär reklamen "Titta inte på Big Brother. En gång och du är fast!". JA JA och åter JA. Fett fast. Två avsnitt har jag suttit bänkad. Ikväll ville jag att filmen skulle ta slut (crazy,stupid love, ganska skojig och bra) så att jag skulle kunna titta på BB!!! MEN..................... MAN KAN TYDLIGEN INTE KOLLA PÅ WEBBEN OM MAN INTE HAR BIG BROTHER 24/7. Och så långt tänker jag inte gå. Nej. Trots att jag är kär i Marcel och Amandus tänker jag inte överväga att kasta bort kommande månader på Big Brother och hamna i en sådan bubbla. För tro mig, jag har varit i tv-serie bubblor förut. Det är ioförsig ganska amazing. Nu ska jag kissa. Sen stänga av och stänga ner och inse att jag måste ge upp kvällens hopp om BB (vet inte om jag ska skriva BB eller Big Brother förresten, så jag blandar) och sen ska jag skutta upp för trappan och krypa ner jämte Mallan. Min hals börjar tjockna. JAG ÄR HES FÖRRESTEN. SNYGGT<3<3<3<3 Älskar hes röst<3<3<3. Imorgon ska vi traska på stan. Vad mer? Jag ska nog inte träna iallafall. Jaaaaaaaa det är jääääättesynd om mig. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0