hejhej badet

Hej hej sommar, hejhej sommar!!! Vi ska bada sola bada sola bada tills tårna domnar!!!!!
Eller hejhej vinter!!!! Hejhej vinter!!! vi ska praoa i simhallen hela långa veckan!
2 dagar är avklarade. Jag har hunnit:
Le jättemycket åt alla människor, ont i kinderna.
Blivit offer för ett barn med dåligt humör, försökte le åt honom också i hopp om att få honom på bättre humör, då fick jag höra att det faktiskt inte är rooooooooooligtttt och se en skvätt tårar!!!!!!!!!!!!!!!!
Bevittna blodbad i lillbassängen, stackars barn.
Spola i herrarnas dusch. Fick order om att gå ut om männska med snopp dök upp, när jag koncentrerat stod och spolade märkte jag inte att detta skedde förrens det var aningen försent. Fast han var väl 65 bast, minst.
Spola damernas dusch. Återigen väldigt koncentrerad. Lite för koncentrerad på att få till den grymma vågen, ni experter förstår!! Gick lite för nära duschen som dessvärre styrdes med rör-tio-centimeter-från-knappen-och-duschen-startar-funktion. Mitt i vågskapandet känner jag hur vattnet strilar ner över mitt hår och ner på ryggen. Mitt i allt glömmer jag, eller orkar inte, flytta på mig. 17 också.
Annars går det bra.
Här ser jag glad ut. Har antagligen inte av misstag fått mig en dusch. Har antagligen inte heller råkat vara lite för länge i herrarnas dusch. Eller kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0