wroooooooooom

Kom precis på mig själv att fundera på en sak. JAG HATAR att jag ALLTID tänker att sommaren ska bli världens bästa och lyckligaste och som en drömsommar i en tvserie. Visst är den bra, VARJE GÅNG. Men den är alltid ofantligt KORT. MYCKET kortare än den får vara. För man hinner inte med den, innan den försvunnit och vad som känns som MILJONTALS MÅNADER ska passera innan det är dags igen. Just nu längtar jag till allt som har med sommaren att göra. Varma kvällar, cykelturer, varm sandstrand som bränns, gullig stuga, glass, bada mitt i natten, och mitt på dagen givetvis, fotbollscup grillad kycklig tills man vill spy på det, minigolf, helst vinna minigolf, hoppa på en stor uppblåsbar stutsmatta på campingen som egentligen är skittråkig. ALLT. Ser det så HIMLA ÖVERDRIVET bra framför mig. KANSKE är det faktiskt så fint. KANSKE drömmer jag mig bort och inser inte riktigt att klockan ticktockar och att jag måste sova (eller öva in trista glosor till morgondagens franskaprov)!!!!!!!
Nästa gång kan jag ta en lite närmare bild om någon så önskar. Men aja, man tager vad man haver... Slip tajt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0