mjao

HEJ HOPP! Näasta vecka ska jag vara dagisfröken. Åtminstonde praoa som en. Älskar söta barn, hoppas dom är snela. Lär ju bli kalaskul. Något annat småroligt är att jag har bitit i någon blå äcklogrej hos tandläkarn, dom erbjuder mig tandställning, vad glad jag blir!!!!! WOHO!! Ändå min högsta önskan ju!!!!! Svåra val i livet. Förresten, nu tycker jag att våren kan sätta igång lite mer på riktigt, det börjar bli trist ute. Typ som igår, det var perra!
PS. Hej Anna, kan jag få mina älsklingsboxar? DS

Kommentarer
Postat av: hammetman

heeii karlsson det är hamme. Finfin bild på dig!

Mvh Kingen ;)

2011-03-30 @ 20:37:40
Postat av: Anonym

nemen tjeeeenare fotbollskingen, du är ganska fin du oxå, saknar dig!!!<3<3 ses snart

2011-03-30 @ 21:11:57
Postat av: ANABANANA

JAAAAAAAAA OM DU FÖLJER MED MIG TILL VÄXJÖ IMON!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR EN ORDER!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-31 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0