gott å blandat

Tjosan! Lördagar ska vara roliga. Söndagar ska vara tråkiga. Denna lördagen har börjat ungefär som en söndag. Fast då kan det ju bara bli bättre typ, söndagen blir ju trots allt tråkig för att man måste sova tidigt. Det måste jag ju inte idag. Kanske lite. Imorgon har vi seriefinal. Hade önskat att det var en oviktig match, vilket det kunde varit men inte blev. Dumma oss. ÅÅÅÅÅ. Nej men spännande. Nu ska jag äta med min käre bror, vi har FF i helgen. Hasta luego, på återseende!

Kommentarer
Postat av: chillarN

Är det orangea en tröja på översta bilden?

2011-03-20 @ 19:50:06
Postat av: hanni

jag brukar kalla den: kalla det vad du vill

2011-03-21 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0