rymden suger


WEI! Det funkade att ladda upp en bild. Tror inte jag ska försöka mig på att ladda upp en till. För att inte riskera CPMONGO utbrott från både mig och datan.
Igår kom Mallan hem från götet och vi spenderade kvällen framför tvn och i rymden finns inga känslor. Tycker om Simon. Simon som äter tacos varje fredag och pizza varje lördag. Han har bra rutiner på sitt liv, använder samma fras när han kommer hem och tänder och släcker lampan 3 gånger när han går in i köket. Han hittar den mest tvärtemotiga tjejen till sin bror för att plus och minus dras till varandra. Smartiz. 
Idag har jag bara låtit en lördag försvinna förbi utan att göra något viktigt alls, lördagen känns inte lika viktig när vi har studiedag på måndag och därav har lite extra helgtid. Imorgon ska jag spela innebany. Lite roligt. Lite trist. HEJDÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0