11111111

11 dagar av det nya året har passerat. Vissa roliga, vissa mindre roliga. Andra usla eller supertrista. Inga bemäkningsvärda händelser eller upptåg vad jag kan minnas. Då hade jag förmodligen.... munnits det. Munnits? Så säger man förmodligen inte men vad man säger vet jag inte. Kommit ihåg fungerar väl.
AJA, klockan är mycket för barn som börjar skolan klockan 8 och behöver visst antal timmars sömn. Kan väl inte påstå att jag märker någon skillnad på mig själv när jag har sovit för lite. Livet är alltid lika jobbigt på morgonen. Men sova bör man, vad jag hört.
Vårig bild!! Vore världens gladaste om snön försvann imon. Blir nog inte världens gladaste imon. Blö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0