HI GullEGriS

Ska spendera resten av lovet i Göteborg. Med mammsen och mallan. Gå på stan, fika, gå på stan, fika igen. Hoppas på att solen ska skina. Tänker vägra min 3 dm tjocka vinterjacka. Kommer förmodligen bli medtvingad på trista upptäcktspromenader som egentligen är meningslösa också. Vad mer ska vi göra tross? Ingen aning faktiskt. Det blir nog mest staden och meningslösa promenader. Nu ska jag packa det sista. JAG HATAR ATT PACKA. Kan inte vara klar med packningen innan avfärdsminuten. Det går absolut inte. Nu åker vi om en timme. Undra vad jag ska glömma denna gången.
Mina nya convöööös på fötterna. Förresten, tydligen, så ska vi åka buss till mallan. BUSS? SÅ LÅNGT? Tydligen ja. Tydligen tydligen tydligen, fult ord. Hoppas det är en fin lyxlångfärdsbuss. Förmodligen inte, förmodligen en exakt lika tjutande och guppande buss som innebandybussen men vad gör det om 100 år? Ses i Götet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejdu.

fina bilder;).

2011-02-25 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0