Påsken är cool

Tjobo dagen spenderas på hammes balkong sjungandes "är det efterfest på hammes balkong". Vår egna lilla remix på Ugglas underbara låt! SKöööönttttttt med påsklov! Vad ska ni göra mina kära läsare? Jag ska typ chilla med hekko, chilla på mäts, chilla hemma lite, lite i hamnen. Såklart på hammes sikkefina balkong oxå. Veckan är ju lång likksåm! Brukar ju vara ganska töntig och skriva typ: tydligen... tydligen tydligen tydligen, fult ord. när jag ska vara världens bästa ordkännare. Är så himla cool då när jag vet innebörden av alla ord. Fint


Heidå kungar, ska äta nu! Det var visst något äckligt

Kommentarer
Postat av: henkii

mysigt

2011-05-04 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0