världens-sämsta-väder

Igår skrev jag att jag hade tränat i världens sämsta väder. Jag tar verkligen tillbaka det. IDAG har jag spelat match i världens sämsta väder med ett bra lag som inte är mitt eget. Planen var en geggig brun sak och mina nya fotbollsskor för dagen, som dessutom var vita, är inte det längre. Snarare bruna, men vad gör det. Hela jag var lite brun, fast jag var ändå förmodligen bland de rena. Jaja, det blev vinst 19-0. Lagom är ju bäst. Huh?
Jag köpte inte bara nya fotbollsskor idag, även joggingskor. Detta då sjukgymnast Said vridit och vänt på mina converse och konstaterat att converse suger. Jag tänker inte överge mina converse för att bära Adidasjoggingskor resten av livet. Men kanske någon dag. Någon gång i veckan. Stor chans? Nej. Någon dag om året.

Jag kunde inte bestämma om jag skulle göra vita fotbollsskor med brun gegga eller rödvita rena joggingskor, så det fick bli en blandning. Och förresten, har ni lust att skriva något snällt? Skriv isåfall gärna att regnet (de blå strecken) på bilden är fint. Det tog massor av tid att göra. Tjejen på bilden som såklart föreställer mig, säger hejdå nu!

Kommentarer
Postat av: mallan

Fint regn. hihi

2010-09-19 @ 11:59:41
Postat av: Anonym

haha jag skrattar ju inte... ... ... du är rolig /anna

2010-09-19 @ 17:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0