träd kulle

Idag har jag pain in the ass och pain in the finger as hell. Fast det gör inte så mycket. Jag har spelat boll med ett annat lag, seriefinal, nervöst. Förvän tade mig inget annat än rollen som lagets bänkvärmare men så blev inte fallet, på grund av skadad stackars spelare då, men iallafall. Matchen slutade 3-0 till oss, ganska dejligt! Förutom detta ser min lördag ganska lugn ut. Ikväll blir det vuxen-fest/gäster/vad-det-nu-heter i huset. Nu tänkte jag kolla på ett stycke one tree hill. Jag älskar one tree hill. Det är lite bättre än alla andra tvprogram. Citatet i min header kommer därifrån, dö-häftigt kan tyckas (ganska töntingt jag vet).

Hoppas att Brooke, bortklippta tjejen till vänster förlåter mig för att hon inte fick vara med. Min mamma upplyste nyss mig om att jag inte alls ska kolla på one tree hill. Jag ska städa, bajs.

Kommentarer
Postat av: simone

grym serie det :D

2010-09-30 @ 12:55:13
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0