power

Poweryoga=öken. Slösa aldrig en timma av ditt liv på yoga (om du inte har svåra koncentrationsproblem eller är lite äldre än 14, då kanske det är bra). Det går till ungefär såhär, man lägger sig på en matta med en filt jämte sig(?). Man får hjälp att andas och gör lite gymnastiska övningar i slowmotion (visst kan dessa övningar göra ack så ont i musklerna, fast det gör inte saken roligare). Sen sover man lite med en grön filt, väldigt mysigt dock, men ingenting för mig. Inget fel med yoga, bara ganska TRIST enligt mig. Aerobic dans var desto roligare. Tillochmed väldigt roligt! Yoga och dans var gårdagen stora händelse. Idag har jag lirat boll!
Yoga någon? Nej tack. Med det säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0