hej anna

Nu har jag fått det bekräftat. Jag har bevarat en läsare. Anna orkade vänta. Då tänkte jag ägna henne (och möjligtvis någon annan tålmodig själ) ett inlägg. Anna, nu ska jag ska berätta om min och emmas shoppingdag. Åkte bil med emmas pappa och två tjejer som skulle bada. Emmas syjja. Vi blev avsläppta på drömgatan i växjö. Kanske inte en drömgata, men duger bra. Långa käre gatan med klädaffärer i massor. Vi hittade inget i första affären(HM!!!). Lite panik som alltid. Vi sökte noga igenom alla affärer. Tog en thailunch och gick sedan tillbaka igen. På tillbakavägen ska man ju köpa alla grejor. Återigen panik som vanligt. Ett oranget läppstift. Ett dyrt ett. Förmodligen dagens coolaste men samtidigt dagen slösigatse och knäppaste köp. Det är iallafall det jag har haft mest roligt med hittills. Emma också. (2 timmar senare) Nu måste jag verkligen sova. Mer kommer imorgon. [viss text saknas] [broken message] [hörs imon efter min match]

Kommentarer
Postat av: din läsare

ÅHH TACK HANNA!!!!!!!! bilder också tack!! lägg ut bilder på ditt läppstift plus övriga köp!!!!! hejdå!!!! puss

2010-11-06 @ 15:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0