h-e-j


(ta bilder på mig är inte längre min enda hobby, här bjuds lite april)
Goväll. Idag har jag fikat ett ton fika hos farmor och farfar. Jag har även gjort världens tråkigaste grej med världens roligaste innebandylag... Lagt i en tidning i en annan tidning, även kallat bladning. Knäppt kan tyckas, men folk som lägger i tidningar i andra tidningar behövs också. "jagärkäriingen"Planerar att uppfinna en bladningsmaskin när jag blir stor. Jag förväntade mig ett mysigt rum med ännu ett ton fika och lite så. Tystnaden som uppstod (facebookarn nr1) när man skulle stå i princip ute med äckliga tidningar som gjorde en svart om händerna var enorm. Nu ska jag göra något viktigare. Min svenska deckarnovell är ganska viktig just nu. Ganska tråkig också. Den handlar om en tjej som blir kidnappad. Hon ska bli hjärntvättad. Sen vet jag inte mycket mer. Jag har att göra... Puss


Kommentarer
Postat av: Mr.€xtrano

Jag älskar att läsa i din blogg*

tips:- vrf inte uppfinna en tidsmaskin istället,Einstein?:D<3

2010-11-16 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0