tårtgubbe

Idag fyller Hanna år. Inte jag Hanna, stekarhanna! Det finns gott om Hannor, bäst att berätta mer utförligt. Hon är en liten och smidig och söt och snäll och gullig och underbar och supergalen och pedantig och rolig tjej med brunt hår. Hon fick kanske världens finaste tårta som jag och tre kompanjoner kämpat galet mycket med. Okej, vi köpte tårtbottnar och sylt och vaniljkräm(okej emmas mamma gjorde). Men dekorationen var desto mer avancerad. En gubbe med chokladögon och hallontunga. Jättesöt faktiskt. Hos Hanna fikade vi tårta givetvis, annars vore det ju lite trist. Sen spelade vi twister. Smidiga Hanna(andra Hanna) var alltså inte tillräckligt smidig för att slå mig. Inte för att skryta(oki lite) men jag skulle nog titulera mig själv som kvällens twistermästare, jag gick därifrån med 6 vinster av 6 möjliga. En annan sak som glädjer mig är att våran mentor och solärare fått barn. Så glad för hans skull. Nä... eller jo det är jag väl också... men veckans jobbigaste grej, världsreligionsprov, får vi göra hemma. Ganska galet. Men ändå gytt. Jag hatar religion litegrann. Slutsnackat.

Födelsedagsbarn till vänster!! Jag håller inte på att kräkas eller liknande, lovar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är du av dem? skorstenen?

2010-11-20 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0