fina

Idag har jag gjort muffins. Lärarna vill hemskt gärna ha det, så varför inte. Fjäska får man. Grejen är den att dessa muffins mest liknar någon sorts... Bajs. Som nyckelring-bajsande-grisen, ni vet. En kopia, minst sagt. Såhär ser dom ut. Ganska fina ändå. Hoppas Barbro-mentor-hemkunskapsproffs-fikaordnare tycker om bajsmuffins.

Det var mest det jag ville berätta. Detta var det viktigaste. Extremt viktigt. Jag kanske har något viktigare att komma med någon gång. Och psst, sanningen är inte den att jag ska smöra för lärarna, jag är illa tvungen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm säkert, vadå illa tvungen, du vill ju bara ha mvg din lilla råtta!

2010-11-10 @ 19:53:52
Postat av: kusin

hur kunde dom se ut så???? VAD CP!!

2010-11-11 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0