bird pooo

Ballerina är väldigt gott, ballerina kladdkaka likaså. Möjligtvis har jag ätit ett antal för mycket/många (kunde inte komma fram till vilket som är korrekt) idag, men jag vill bara väga upp för alla dessa år jag gått miste om dessa kex och endast ätit dom 1 gång om året hos mina kusiner, ungefär.
Got 2 tell U: Gårdagens mumsigaste gick till Sanna. En mysig och kladdig fågelbajs på axlen när man sitter på stan och äter glass är inte fel! En gång när jag var liten (mindre om det känns bättre för alla stora) fick jag en fågelbajs i pannan om inte detta bara är ett rykte från mamma och pappa eller något, för kommer ihåg det gör jag icke.

Upp och ner kändes det bara såååå rätt.


Kommentarer
Postat av: elin

söööta bilder!:)

2010-05-25 @ 17:06:34
URL: http://ellinnybeerg.blogg.se/
Postat av: anna

usch vad äckligt!! fin du ÄR:)

2010-05-25 @ 20:13:33
URL: http://annaetuff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötis..så gjorde lite reklam för ballerina och yariyara?..gött

2010-05-25 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0