brillz


Idag skulle jag vilja kalla årets första sommardag. Jennie tyckte det var aningen för varmt och bestämde sig för att hoppa i lagaån med kläderna på. Inget bra val alls faktiskt. Efter skolan bestämde vi oss för att äta glass på stan. När jag hoppat i min shortsbyxdress och vi hoppat på cyklarna kommer ett fett och äckligt åskväder. Verkligen typiskt. Jag överdrev möjligtvis lite när jag skrev hoppat i en byxdress, snarare letat efter de perfekta kläderna för en solig sommardag. Det tog ju lite tid, så det var väl mest mitt fel att vi inte hann till stan innan gud blev arg, som vi alltid sa förut när det åskade. Förresten, lägg på minnet att livet är mycket finare genom solglasögon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stekarN,,,fast joo..du är så sjukt mycket snygg,.sommaren är snart framme.och det gillar vi:)

2010-05-24 @ 11:54:46
Postat av: Anonym

du är en riktig heting

2013-02-17 @ 20:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0