kan inte gå utan din luft i mina lungor!!

Tjena, min hals svider och det blir inte bättre av en äcklig gratis pucko från maxi (förlåt Anna inget illa menat mot maxi) samt att jag sjunger Lasse och Owl City högt i hela huset ungefär, utan att själv höra hur det låter.

Nyss hann jag lägga in ungefär tre bilder av tusen innan kameran dog pga batteribrist. Då blev jag inte heller glad. Men ikväll kan ni få se lite sköna scenbilder (är lika medbilder från när vi sitter och latar oss i min säng). Nu ska jag spendera en timme av mitt liv att kolla på en träning. Och käka fyllda knäckebröd.

Kommentarer
Postat av: YENNN

HAHAHAHAHHA, BLANKETTBLANKETTBLANKETT;; HMMMM JAG KOMMER INTE KOMMA IN :D:D:<33333333333333333333333333333333333333

2010-03-05 @ 22:17:59
URL: http://jenpru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0