sldvjdflk


Hejsvej! Idag har jag lekt lite med Anna. Nu måste jag borsta mitt hår x100. Jag har aldrig varit med om något liknande! Idag har jag förresten hittat mig drömväska HÄR. Den äckliga snön som jag cyklar i varje morgon kan dra åt skogen eller något liknande. Jag börja tröttna, visst, hellre snö än slask oftast, men någon gång måste de töa. Som om vi inte har levt i något liknande Antarktis tillräckligt länge nu. Bra att jag byter ämne i varje mening. Men jag har inte lust att fördjupa mig i någonting just nu. Pöss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: julie

ihih,,jag tyckte om snön innan,,men nu är jag också trött på den,,hihi,,changes are good in everything,,när de är för varmt,,då kan man böla att de snöar igen,,like what you got..kramzz<3

2010-03-01 @ 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0