cullen!

Hej! Imon ska jag skriva en bokresencion om om jag kunde drömma. Som jag inte har läst. Bra jobbat, jag vet. Men jag kan nog boken utan och innantill ändå, har ju trots allt läst halva boken innan jag började på en annan, som sedan försvann, och sett filmen ett x antal gånger. Jaja, låter man bara extremt inlevelsefull och använder ordet underbart, otroligt, oemotståndlig, vacker och helt enkelt "vackra" ord tycks det alltid om har jag lärt mig, av mina erfarenheter (som kanske inte är onödigt stora, vad vet jag). Nu tänkte jag sova, och förresten, snön börjar slänga sig i väggen nu! Det gillar vi. Pussar på våren pussar på sommaren pussar på solen pussar på dig!


JAG OCH SEN MIN COOLA HUND.


Kommentarer
Postat av: julie

det gör vi,,hihi,,your dog is cool,,and i like it-:)

2010-03-02 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0