hej gänget

Ikväll tog min bror studenten. Mäktigt! Festligt blev det trots vädret. En tjock släkt (eller en minisläkt) och några tillskott från omvärlden kom för att fira. Jag utser mig själv härmed till kvällens fotograf. Att jag stod ut är värt applåder och åter applåder. Helt och hållet stod jag kanske inte ut men fy så tråkigt det är att ta kort på en familje-inomhus-tillställning. Verkligen grymt sjukt tråkigt. Grattis iallafall bruschan love youuu. För min bror läser ju verkligen min blogg. Jag orkar verkligen inte skriva något mer roligt som intresserar någon. Låt säga att jag återkommer imon!!!! Då är det skolavslutning som gäller för oss lite yngre, lite underligt. Men mest bara grymt jäkla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0