hejsvej då

Förlåt att jag suger på att uppdatera trots att jag bara ligger hemma och sover eller äter middag hos farmor. Men jag ska bättra mig (lycka till och spark i rumpan). Ikväll ska jag och syster+kompis åka till halmstad. Det blir mysigt. Om 11 (5. Vet aldrig om man ska ändra dethär. Stort problem.) minuter ska jag vara färdig att gå ut i bilen och jag sitter för tillfället och äter tårta. Men när var jag senast i tid? Klapp kram & kyss.
Åh jag blir aldrig i tid denna gången heller. Bajs.


Kommentarer
Postat av: anna

hur länge ska du vara i halmstad? dumma dig jag ville ju leka med dig idag

2010-06-15 @ 13:02:05
Postat av: amanda

mysigt hade vi loppan:) Du får skicka bilderna;)

2010-06-16 @ 18:19:04
Postat av: Anonym

vill du åka till stan och käka glass med mig någo dag? :)<3

2010-06-17 @ 09:12:28
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0