stamp on the ground



Ni fick tyvärr inte se "outfit bilden" för det såg så jäkla fjantigt ut haha. Jag kan till allas info berätta att jag hade en svart klänning från gina, halsband från lindex, och en drös halsband o ringar, cool man kan va.

Jag kom nyss hem (nyss/en timme ungefär). Lagom trött, lagom ont i fötterna. Min första kväll med klackaskor för er som undrar. Roligt att få se hur vädret är där uppe ibland också ju. Imon ska jag och Anna med min famo o fafa till Växjö för lite shopping och fotbollstittande. Mysigt. Extra mysigt om jag hittar min jacka, då blir jag glad. Tänkte lana lite med mig själv nu sen sova, ganska självklart kanske. Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0