jakten på den stora nöten

Denna kväll, efter att sara gått hem, har jag fördrivit tiden med att spela beroendeframkallande extremt roliga spel. Jakten på den stora nöten (nostalgi spel till tusen), save the sherrif (och detta likaså, anna och jag fick en grisspelkick i fredags) och slutligen rise of atlantis (som inte är nostalgiskt utan något som sätter hjärncellerna på prov). Nu tänkte jag besöka min säng. Råkar alltid bli att jag sitter uppe och gör ingenting vid datan för att mest fördriva tiden trots att jag lika väl kunde sovit, knäppt det kan bli.

Min coola Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd klocka med mindre cool väckning. Helt ärligt är den inte ens påsatt, den visar alltid två minuter i sex. Jag skulle bara störa mig på varenda tick tack varje tysta natt. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0