hej mina vänner, detta köpte jag idag.





1. Lite smått rosa shorts, från världens bästa monki. 2. Svart klänning från gina. 3. Klackisar från åhlens. 4&5. Vit och svart virkad sak, (tråkigt men dom andra fanns tyvärr inte i storlek L till mig som ville ha dom nedanför rumpan och pösigt pösiga) kommer från gina. + en halsduk som jag frös för mycket för att ta av mig och ta kort på.

Jag var besviken på hm som bara hade min älskade jacka i storlek 40 och 42. Inte alls roligt faktiskt. Tur för mig att jag gick en snabbis in på gina sista minuterna, annars skulle jag inte vara många plagg rikare inte. Men detta duger gott och väl, saknar trots allt somsagt min jacka. Natti folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0