HAHA...

Om ni vill se en människa som totalt gör bort sig när han vill vara cool och spänna sig klicka HÄR. Gör det, ni kommer inte ångra er. Helst ska ni ha någon i sällskap, det ska vara sent på kvällen, du ska vara trött och lyssna på den stirriga rösten när stackars pojken skriker mammaaaaaa. Och titta noga när hon kommer med hans papperskorg eller något liknande. KLICKA KLICKA KLICKA. Sjukt grymt roligt. Vi har haft en ganska rolig kväll också. Och jag har köpt skinnjacka idag. Och nu är det dags för femhundraelfte kollande av filmen. Have fun on youtube!


Kommentarer
Postat av: julie

that was fun..<3,,jag var liksom deprimerad,,men dom har video gjorde att jag fick ett leende efter en tuff dag,,,kramzz<3

2010-02-28 @ 00:58:56
Postat av: elin

hej vilken fin blogg :)

kolla gärna in min blogg och skriv några bra förslag på låtar :) kram

2010-02-28 @ 08:36:27
URL: http://elinsblogg.devote.se
Postat av: julie

hanni är bäst<:)-

2010-02-28 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0