sweet sweets burks

Låt se, vi kör en gammal goding och berättar om dagen. Idag har jag köpt godis med några amigos och sen har vi badat bubbelbad hos mig. Mysigt. Efter det följde jag med Sanna till stationsträning på friskis. Vi var tvugna att springa bort allt godis, skämt åsido (gissa om jag skrattade för mig själv när jag skrev skämt åsido för jag har ingen aning vad det betyder, hoppas det betyder något i stil med jag skojar bara). Mycket tråkig info om min dag, så vi kan ju prata om något roligare nu, bra idé. Mina hörlurar kommer imon hoppas jag. En sak till. Jag diggar starkt hemköps godisburkar. Kolla bara vilken vacker syn!


Sluttjatat/flummat/kalladetvadduvill för ikväll, åtminstonde i denna blogg. Godnatt, hejdå, puss och allt vad det heter.


Kommentarer
Postat av: st

(L) godis & hanni= (L)

2010-02-23 @ 08:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0