100% alive

HALLOJ JAG LEVER. Även fast det inte kanske verkar så. Mitt shoppingsug går upp över öronen på mig (det är så man säger va?) nuför tiden. Då knåpade jag ihop lite somriga kläder. Man får vara tönt ibland faktiskt, eller hur. Zebra glajjor, rosa shorts och high heels. Det är grejer det. (HIHIHIHI)

Och hur är livet annars då? Jo tack det är bra. Vi vann våran match med 6-2 idag, stabilt faktiskt, mer stabild än vad vi trodde det skulle bli. I fredags firade jag kusinvitamin som fyllde 15. Senare joinade vi discot lite. Imorgon är det måndag vilket är sådär. Men veckorna går snabbt fram enligt mig. Fredagen är ju trots allt bra och på torsdagen längtar man efter fredagen!!! CHILL OUT PEACE OUT FRED OUT PUSS OUT OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0