i gotet


Hej. Idag har jag stått framför kameran och övat på att le utan tänder! Jag har även ätit blåbärssmoothie. Den uppmärksamma kanske ser att mina läppar faktiskt är lite små-blå. Detta är min systers fina blogg: www.mallanigotet.blogg.se. Victor, jag hoppas inte du har kämpat alltför mycket med dendär designen, den får 1 av 5 toasts. Ikväll är det återigen träning på träna som gäller. Börjar bli lite som en tradition. Dock börjar gratisveckorna gå mot sitt slut, och då sitter vi där, i skiten, med inget att göra! Då får man väl köpa ett dyrt halvårskort, om det krisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fixa en snyggare då så kanske jag börjar skriva också ;)

2010-08-31 @ 23:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0