en ganska vanlig torsdag

Tjabalabala polar'n. På dagens skolfoto langade jag förmodligen fejksmajlet och såg ut något i stil med såhär:

Pussmunnen skippade jag om jag inte minns fel, dock inte när jag kom hem.

Nog om det, lite annan fakta:
Jag och 4 vänner har haft en träningsdag idag. Vi värmde upp med danspass där vi kände oss aningen vilsna till och från. Förtsatte med core. Är det gratis-tränar-veckor så är det. Imorgon väntar något mindre roligt i skolan. Springa och SIMMA. Jag hatar simma mest av allt och det går i snigelfart. Så kom ihåg: simma lungt i min närhet, förvänta er åtminstonde ingen livräddning av mig (fast jag lovar att försöka om detta, mot alla odds, skulle inträffa). Hejdå... (vet aldrig hur jag ska avsluta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0