måndagen den tjugotredje augusti tvåtusentio inträffar endast en gång

Den vanliga vardagen började denna måndag. Det var smashing och kalaskul. Fast samtidigt lite jobbigt och jättetrist. Slut på omvända dygn och allt annat vad sommarlov innebär. Fast jag gillar vardagen iallafall. Tur är väl det, om man säger så. Nu ska jag berätta ett antal andra saker som inte har med föregående ämne att göra: Just nu strular min mage då jag åt ungefär en burk oliver till kvällens tacos. Imon rullar bilen uppåt landet för att flytta syster till gothenburg. Det innerbär 2 dagars semeter från skolan för min del, busigt. Ganska trist utan mallan i huset fast jag klarar mig nog. Jag hade nog inget annat på hjärtat. Så jag säger sov gott samtidigt som jag funderar på om vardagliga rutiner leder till en mer aktiv blogg. Huuuum. Återstår att se.
Nära haaaaavet vill jag booooooooo. Tralalalala.


Kommentarer
Postat av: anna

en mer aktiv blogg hoppas vi på! hälsa mallans lägenhet!

2010-08-24 @ 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0