andra sidan av jorden

Idag blev min garderob 3 plagg rikare. Känns skönt. Stefaina joinade mig på en ride till halmstad idag igen. Jag älskar den staden. Speciellt på sommaren. Vi strosade mest runt idag utan att göra några större köp. Men det var mysigt iallafall. Mysigast måste varit inne på donkens toalett där vi spenderade några minuter. Lukten var en blandning av äcklig toalett, Messis nya tuggben med någon äcklig sörja och tvättmedel. Jag, som vanligtvis inte är äcklad av i princip någonting, höll på att spy, utan att överdriva allt för mycket. Dessa filurer nedan, exlusive mi befinner sig i varmare rike än halmstad just nu, thai. Vi följer dom här!


Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Kikade in och ville bara passa på och önska dig en GLAD PÅSK!

Intressant blogg du har! Hoppas allt är bra med dig :)

Kika gärna in till mej också.

2010-04-07 @ 23:59:41
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: stefania

yees=D=D=:)D´DET LUKTADE GOTT JOO!

2010-04-08 @ 13:16:50
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0