:)))))))))))

Hej svej! Idag är en glad dag. Jag är glad iallafall. Och igår var en äcklig dag, jag var äcklig, mitt hår var äckligt och så vidare, men vem bryr sig? Inte jag iallafall (lovar att sluta härma den videobloggande Ulf/Stig på icareklamen).

Själv tycker jag det är coolt att posera med en gitarr. Förresten så låter denna hemskt. Faktiskt inte mitt fel, kanske delvis, men på skolans gitarrer låter det snäppet bättre. Åter till början av inlägget. Jag sa att jag var glad idag, det beror inte på tuggummit som jag upptäckte satt fast i mina byxor efter halva dagen (ett tuggummi i byxan kan orsaka mer problem än man tror, väldig smärta i benet när ett tuggummi ligger och drar!!). Jag är glad för att min syster kommit hem idag och för att jag har virkat färdigt min grytlapp!! Speciellt glad för det sistnämnda. Skojar bara, alla tyckte säkert det var jätteskoj. Men puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny tävling då du kan vinna en söt choklad cupcake ring!! Gå in här för mer info: http://sannieschutt.blogg.se/2010/april/-tavling-candied-poison.html



PEACE ❤

2010-04-20 @ 21:35:28
Postat av: Anonym

Ny tävling då du kan vinna en söt choklad cupcake ring!! Gå in här för mer info: http://sannieschutt.blogg.se/2010/april/-tavling-candied-poison.html



PEACE ❤

2010-04-20 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0