en verklighet i grått och svart


Tjena coola bananer. För tillfället lyssnar jag på Håkan Hellström. Jag måste nog lära mig att gilla han. Innan idag hade jag nästan ingen koll på hur han lät. Bara när han sjunger känn ingen sorg för mig Göteborg då såklart. Jag är inte jätteimponerad faktiskt men som sagt, jag får väl öva på att gilla han. Han borde vara i min smak ändå, känns det som. Nu ska jag kolla vad Kommesarie Winter ställer till med idag. Har följt varje program slaviskt fast jag har ingen koll på vem av alla dessa mänskligheter som är Mr Winter. Kände för en fin avslutning på detta inlägget så här;


Kommentarer
Postat av: Anonym

OH MY FUCKING GOD DENNA BILDEN VAR DEN SNYGGASTE JAG SETT JAG SNATTAR DEN TILL MIN BLOGGIS NÅGONDAG OM DET ÄR OKEJ!!!1!!!!! HERREJÄVLAR VILKEN SNYGGING JAG DREGLAR!!! (du är med snygg)

2010-04-26 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0