INVIGD!

hej godkväll och hallå! just nu är min nya blogg under reparation av design. än så länge har en vit, enkel blogg uppkommit med headern six billion people in the world, six billon souls, and sometimes, all you need is one. ett fint litet uttryck av ingen mindre än payton i min absoluta favoritserie one tree hill! jag heter iallafall hanna. karin heter jag faktisk också, i andranamn. om ni visste hur många hannor jag har till kompisar skulle ni förstå varför jag ibland kallas hanna karin. tufft! och vem är jag annars då? jag är 13 år, när jag inte är i skolan, sover eller träffar kompisar spelar jag fotboll, innebandy och jag dansar också. one tree hill är somsagt min favoritserie, men snäppet efter placeras gossipgirl och greysanatomy. några saker jag tycker om då..? jag tycker om kanal 5, mina nära och kära, sommar och ta kort (med min nikon d60!) vad tycker jag inte om? jag tycker inte om bruna bönor. (ska jag vara helt ärlig har jag aldrig smakat, men lukten får mig att avstå) eftersom jag är en väldigt nyfiken person tycker jag inte om frågor utan svar och liknande. alla de andra saker, krig dumma människor osv som alltid placeras på inte gilla listor tycker jag självklart inte heller om men låt se det som ganska självklart! jaha, vad ska jag mer säga, på min blogg kommer ni finna till största delen bilder,  men förmodligen också allt annat mellan himmel och jord. jag har inte mycket mer att säga, mer än att jag börjar uppdatera när design och allt är helt och hållet på plats och när jag är redo och har lite skoj och komma med,hehe.

NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0