tisdagen kom tillslut

min dag har spenderats. i en bil. i en hunduppfödares hus. på stan i göteborg. klockan 7 var det full fart mot göteborg för att kolla på hunden som ska komma till oss om 2 veckor. mys. när vi hade sett de små underbaringarna åkte vi och shoppade i gothemburgo! endast 2 tröjor för min del, båda från weekday, alltid något! på hemvägen köpte vi hundkoppel, leksaker, matskålar och lite saker som behövs när hunden kommer.



3 bilder från hemvägen när jag var ganska rastlös. förresten glömde jag nämna att jag hämtade minneskortet till kameran idag och jag har verkligen saknat att trycka in sladden i datan och klicka på överför bilder! haha. hoppas ni haft en bra dag. imon ska jag och min kusin till våran mormor, mysigt! hoppas ni har haft en bra dag. lator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0