längtan...

vill ni veta några saker jag längtar efter?
1. imorgon då vi ska spela match mot de 1 år yngre i innebandy.
2. fredag, alltid lika härligt med fredagar
3. höstlov!
4. snön kommer och man kan ta på uggs mössa halsduk vantar och allt mysigt!
5. jullov, säger sig självt!
6. julafton, måste nog vara en av de mysigaste dagarna på året!
7. nyår, en ganska häftig känsla ju, vär vi går över till år -10. låter ju grymt konstigt att inte ha en nolla framför?
8. tills jag någon gång i mitt liv åker på solsemester om typ 100 år!

och på tal om längtan, så tänker jag låta er längta efter mig ett tag nu. kanske en vecka eller 2. tills allting är fixat med minneskortet till kameran.och jag är färska bilder att ladda upp, kommer bli mycket roligare att blogga då och mycket roligare att läsa! håller ni inte med? HA DET PRIMA SÅ SES VI, PUSSAR /HANNA

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta

2009-10-07 @ 21:25:32
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch nej jag längtar verkligen inte efter snön

2009-10-12 @ 18:12:37
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Anonym

längtar du inte efter vår voooovve?? =)

2009-11-09 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0