hola que tal

gokväll mans! min dag har spenderats hos mina kusiner. jag åkte till anna at the morning och vi slog till med en rejält god frukost som stod framdukad när jag kom till henne vid 11 tiden kanske? efter det har vi stickat! vilket liv vi har, absolut. men det är vår nya fritidssysselsättning haha! imorgon blir det kalas för hela slanten här hemma. lite halloweenfest. kusinerna blandannat kommer hit. (jag har bara 2 kusiner så det är samma människor som är kusiner varje dag om någon undrade!)


hej och välkommen hösten om man säger så. det kanske inte är så konstigt att det är höstväder med tanke på att det snart är november. nu ska jag sova. + sticka lite! ha en god natt katt.


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Jag antar att det enda är att lämna in den på lagning, för jag antar att du vill ha en fungerande blixt? ;s

2009-10-31 @ 15:56:38
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0