answers

vem va din första pojkvän?
haha min första lekispojkvän måste varit någon av killarna som gick i min klass i lekis, om det nu räknas!

Säg 5 personer som du tycker om mkt?
oj 5 personer, det blir svårt. men vi säger min familj. alla mina kompisar såklart. mina kusiner, jag har bara 2 stycken men har lyckats få dom bästa!

Är du kär i nån?
nej just nu är jag inte kär i nån!

Varför började du blogga och vad vill du få ut av ditt bloggande?
(Även om denna bloggen är ny så har jag bloggat ganska länge, jag ville bara ha en nystart.)
Jag började blogga efteratt ha läst mycket andra bloggar och tyckte det verkade spännande. och vad vill jag få ut av mitt bloggande? Den frågan är svår tycker jag, men jag vill ha någonstans att publicera mina bilder + att jag tycker det är roligt!

Vilka hårfärger har du haft?
När jag var liten var jag naturligt blond men blev mörkare och mörkare. Nu slingar jag blonda slingor i håret någon gång då och då, inte så ofta men iallafall så att jag förblir blond. Någon gång tror jag nog det sker någon större förändring, men det får vänta!

Vilka är dina förebilder?
Jag har inte direkt någon förebild som jag brukar tänka att jag vill bli exakt som henne. Men vi säger min syster, för henne uppskattar jag=)

Hur många besökare har du ungefär?
Hm. Det är inte många kan jag säga, jag har inte berättat om denna bloggen för mina kompisar ännu så ni kan tänka er. runt 20 kanske! (idag 28 st. igår 8!!) hehe

Vad tycker du om kissie, foki och kenza och deras bloggar?
Kan inte komma undan med att kissies blogg är ganska underhållande och jag läser den ibland. Men jag kan inte säga att jag tycker om henne, jag blir mest irriterad när jag läser, men det är ju det hon vill och just därför hon får så mycket läsare. Skulle inte heller tro att hon är som i bloggen i verkligheten efter vad jag hört, men vad vet jag.

Fokis blogg läser jag också ibland och jag tycker den verkar ganska rolig, tråkigt att jag "glömmer" den ibland bara. Men jag blir säkert stammis där också snart med tanke på alla bloggar jag läser. Tjejen verkar vara trevlig rolig och positiv och söt är hon med!:)

Kenzas blogg läser jag varje dag. Kan nog bero ganska mycket på de intressanta liv hon lever att även bloggen blir intressant. Även hon verkar vara positiv, rolig, snäll och dessutom grymt snygg!

Vad är ditt favoritresemål?
Om du menar mitt drömresemål dit jag vill åka måste jag säga thailand! Jag tycker om sommaren och jag tror thailand är grymt fint, dessutom finns det väl mycket att upptäcka, eller? hehe. (för er som vill veta har jag endast varit på en solsemenster, på kanarieöarna tidigare iår och det var hur skönt som helst!)

Har du några syskon?
Japp det har jag, en storebror, andreas han fyller snart 18. och en storasyster malin, som är 19!

Om du får välja tre saker att ta med dig på en Ö, va skulle de då vara?
Min kamera skulle få följa med, så att jag har något att göra. någon form av människa, en kompis skulle jag tro, skulle ju inte våga vara själv på en öde ö, hehe. sist men inte minst ett kylskåp fullproppat med mat!!!

Snart halloween, ska du klä ut dig? Till vad?
santsant! förmodligen kommer jag inte klä ut mig, men vem vet? kanske jag är en häxa i helgen!

phu nu är alla frågor besvarade!


Kommentarer
Postat av: julien

a witch..why not an angel you seems to be..we don't have that hallowen so,who know if you can make in it somes changes <3

2009-10-31 @ 01:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0