was supposed to be me

varning alla mindre intresserade läsare!
hejhejhej och åter hej. mina planer ser ut såhär, skriva ett långt och framförallt ointressant inlägg med endast text och ungefär noll bilder. vi börjar med och berätta något så roligt som vad jag gjort idag. idag har faktiskt varit en hyfsat vanlig dag. eller nej. jag började skolan vid 9 = 1 timmas sovmorgon. mn mamma kom in och skulle väcka mig tillsammans med hunden som var en aning uppspelt men ur min mun kom JAG HAR SOVMORGON TILL 9, så de vände i dörröppningen. drog iväg till skolan efter att valt kläder ett antal gånger, jag valde mellan väldigt tunna tights men bytte i sista sekunden till jeans, det kändes bättre så. efter en ganska trist dag i skolan drog jag mig hemåt, gjorde ingenting, tränade och nu ligger jag i min sköna säng, ganska trött faktiskt. men det ska inte hindra mig från att fortsätta skriva detta långa inlägg. eftersom jag är hos tandläkaren hela tiden de vill titta på min tandställning (som de för övrigt måste tycka är väldigt vacker eftersom jag är där all the time) har jag varit tvungen att använda försvarets hudsalva ca 10 gånger om dan. ja, tandläkaren kör med massa slangar som gör munnen snustorr. något annat jag drogat på senaste tiden är melissa horn och lasse winnerbäcks låt -som jag hade dig förut. en låt min kusin visat mig som jag insett är fin. på tal om lars winnerbäck. gissa vad jag ska göra i helgen? jag ska på konsert, lasse som spelar såklart. det stora problemet är att vi har innebandy match men vi försöker lösa problemet. matchen är klockan 4, slutsignalen går ungefär 5 och konserten är klockan 8. däremellan, de 3 timmarna ska vi försöka klämma in en dusch, (om jag inte vill skrämma iväg ungefär alla på konserten med illaluktande hår) en bilresa på 1.5 timma, äta ute någonstans och sedan hitta till hallen där han befinner sig, vår käre lasse. när mamma kom med förslaget att vi skulle äta mackor i bilen tyckte jag det lät tråkigt. men då kom pappa med finaste iden idag, "ring till dendär lars och fråga om han inte kan börja 2 timmar senare för du har en innebandy match mot de som ligger sist i serien och känner dig tvingad att vara med". det låter ju inte så troligt, eller hur. och just därför kommer jag förmodligen få skippa min match. laget före jaget som vi brukar säga, eller kanske som min boss säger. lagarbete kan få vanliga människor att nå ovanliga resultat. vart tog de uttrycken vägen hanna? men en spelare mer eller mindre spelar ingen roll i vårt grymmagrymma  jättegrymma lag. vi övergår till något helt annat, vad jag drömde inatt. jag kommer ihåg att det var en jätteglad dröm och jag var jätteglad för jag träffade någon som jag var jätteglad i att träffa och människan jag träffade blev jätteglad och då blev jag också jätteglad. jätteglad var drömmen men jättesurt var det att vakna. nu ska jag ta reda på var natten har för drömmar att erbjuda. SLEEP TIGHT SOCKERTOPPAR!

Kommentarer
Postat av: emmahtamaan

jag läste faktiskt allt(Y)

snygg tröja med lars winnerbäck :D hahah puss

2009-11-19 @ 13:09:54
URL: http://emmaye.blogg.se/
Postat av: alicekusinvitamin:D

Jag tog ett ljupt andetag och läste hela intressanta texten !

ahahha, nej jag bara skojar, men jag läste faktiskt allt, det är sant :D



ha det kul i helgen och ta mycket bilder som jag kan titta på sen :D



pussspådejkusin :*



2009-11-20 @ 16:08:21
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0