superduperhjältejul

jag fick lite smått panik ikväll när jag hörde en röst på tvn "imon börjar julkalendern klockan kvart över 7". jag som har sovmorgon. det går ju bara inte och missa första avsnittet av julkalendern. superhjältejul, det låter ju förövrigt ganska intressant. fniss. på tal om tv kom jag på att i zlatans fotspår börjar ungefär nu, sista avsnittet det får man inte heller missa.

ni är kanske ganska ointresserade men idag har jag och stefania varit på stan och kollat julklappar. min systers julklappar är förmodligen klappade och klara och hon kommer få en... nej jag skojar bara. malin är en snokare och här ska hon iallafall inte få reda på det inte. ett fakta till alla därute är att malin är svårast och köpa till. tro det eller ej, en tjej som blir glad för ungefär vad som helst men problemet är att man måste komma på allt själv här. annars har jag ju alltid malin till hjälp. min bror brukar inte veta vad paketerna innehåller, han betalar bara sin del. jag kanske ska lura han på pengar nästa gång. han skulle inte ana kan jag lova.

nu ska jag inte babbla mer bara berätta EN SAK TILL. det har kommit ett mejl att som fått min kamera och ska börja försöka fixa felet med blixten, undra hur lång tid dethär kommer ta nu då...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaj ga skriver verkligen samma sak som dig? ? :O inte



AHAHAHA :p kraaam

2009-12-02 @ 15:15:48
Postat av: anna

HEJ!!!! BLOGGA DÅ:) vill du följa med till växjö på fredag eller?!??!!?:) ring mig när du ser detta hej!

2009-12-02 @ 21:11:44
URL: http://annaetuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0