PUSSKALAS


för tillfället käkar jag naturgodis som jag fick av farmor! sitter som en smäck när man är hungrig. förstaplatsen får cashewnötterne, eller sånna platta runda som smakar gott nivet. allt salt går ner. nej nu ändrade jag mig, choklad blev jag sugen på nu! då går förstaplatsen till kokostopparna med vit choklad, youghurt eller vad nu i allvärlden det är. jag tänkte att jag inte skulle prata om naturgodis i femtioelva timmar till så, över till något annat. det nya tv programet som börjar på tv4 ikväll. GLEE var namnet. jag hoppas verkligen det är bra, det kan behöva något bra program att uppmuntras med på torsdagar så man inte känner sig tvungen att kolla på ett enligt mig fjantigt program om tjejer som vill träffa killar och till största del bestämmer killarnas mammor hur de ska göra va de ska tycka och hur de ska välja. ni förstår nog vad jag pratar om, mammas pojkar såklart. nu serveras maten på bordet så det är bäst att jag kommer på momangen! hasta luego

Kommentarer
Postat av: alicekusindenbästa :D

JAG TOG BILDEN ;d

erkän jag är bra :))))

2009-11-13 @ 17:58:31
URL: http://liindow.blogg.se/
Postat av: jadu emma

ÅH VA FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN :D

sötipöti!

2009-11-15 @ 12:09:39
URL: http://emmaye.blogg.se/
Postat av: julien

jambo.hanny....your dog is amazing.,...i really love his race and tha colour <3hé

2009-11-27 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0