winnerbäck

jag ska träna till engelska prov aktivt i en timme nu! (om jag inte blir upptagen med något annat, som vanligt)

om ni gillar lars winnerbäck, då kan ni ju klicka här, här, här eller kanske här. jag kom nyss på en till sak som är oändligt.. låtar av lasse winnerbäck! lyssnade på någon av hans skivor för någon dag sen, med solen i ögonen närmare bestämt. jag som trodde jag hört ungefär alla hans låtar men nej. flera låtar från skivan jag inte kände igen. alltid positivt med nya fina låtar så det stör inte mig minsta lilla, jag blir glad! let's go and take a look at your english books now HANNI

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :)

2009-11-11 @ 09:55:23
URL: http://theironyofalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0