galaxy


håller jorden på att gå under eller är jag bara ovan vid höst? det blir mörkt vid halv 5 om kvällarna nu för tiden. jag tror nog mest på alternativ 2 men vem vet. en annan sak ingen vet om universum är oändligt. kanske någon vet, men inte jag iallafall. det känns som det måste ha något slut, och något annat gömmer sig där bakom. en klasskompis kom med ett bra förslag, nangijala! det tror minsann jag att det är nangijala och nangilima som gömmer sig där bortom universums slut, även om det nu inte finns något slut. mitt skrivande är iallafall inte oändligt och slutar NU!

Kommentarer
Postat av: naomi

så fin bild :)

2009-11-04 @ 20:28:15
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0